۱-دیواری که جهت آینه‌کاری انتخاب می‌شود نباید بیش از ۵ میليمتر موج داشته باشد(یعنی شمشه کشی شده باشد)

۲- همچنین می‌توان بروی دیوارهایی با جنس گچ، رنگ، سیمان، کاشی، سرامیک، چوب، ام‌دی‌اف، روکش‌دار‌‌‌‌، نئوپان و ملامینه، آینه کاری انجام داد.

۳- آینه کاری به روی دیواری که با کاغذ دیواری پوشش داده شده است مناسب نیست و بهتر است کاغذ دیواری از دیوار جدا شود و آینه مستقیما به روی سطح دیوار چسبانده شود. در مورد بِلکا، پتینه و پوستر نیز همین گونه است.

۴- با توجه به اینکه آینه‌ها با دستگاه CNC تولید می‌شوند و خطایی کمتر از ۰/ ۵ mm دارند، حتما باید قسمت بدون خطای دیوار جهت آینه‌کاری اندازه گیری شود.

جهت آشنایی با اندازه گیری درست به تصویر زیر دقت کنید:

برای مثال اگر قسمت پایین دیواری کمتر از قسمت بالای دیوار باشد (شکل ۱) نمی‌توان با آینه کاری کجی روی دیوار را پر کرد باید ابعاد را بدون خطا در نظرگرفت (شکل ۲) و پیشنهاد می‌شود با استفاده از قاب‌های چوبی و pvc این دست خطاها را از بین ببرید.

۵- جهت چسباندن آینه‌ها به دیوار از چسب آینه که همان سلیکون آکواریومِ بدون اسید است، استفاده می‌کنیم. البته به چسب دیگری جهت نگه داشتن آينه‌ها تا خشک شدن کامل چسب سلیکون نیاز است که توصیه می‌شود از چسب دو طرفه مخصوص آینه استفاده کنید (استفاده از چسب ۱؛۲؛۳ ممنوع است.)

۶- در هنگام نصب این محصول در منزل مشتری هیچ گونه کثیفی اتفاق نمی‌افتد(ریختن اضافات) انجام نمی‌شود یا به بیان بهتر، همان گونه که محیط منزل را تحویل می‌گیریم، تحویل داده خواهد شد.

۷- هزینه نصب شامل اندازه گیری، حمل، چسب و نصب می‌باشد، که با توجه به زمان نصب و محل مشتری و نوع کار متغیر خواهد بود.

۸- شرایط نگه‌داری و خدمات پس از فروش آینه به دلیل ترکیبات فلزی موجود در آن با آب واکنش نشان می‌دهد و در اصطلاح آینه خراب می‌شود و به این علّت آینه در محیط‌های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی، زودتر خراب می‌شود.

بنابراین برای نظافت این آینه ها به هیچ وجه نباید از آب استفاده کرد توصيه می‌شود برای نظافت آینه‌ها از ترکیبات مخصوص پاک کردن شیشه و آینه نظير شیشه پاک کن‌ها استفاده شود. به نحوی که مواد را روی دستمال اسپری کرده و دستمال آغشته به مواد پاک کننده را روی آینه بکشید.

۹- با توجه به طریقه چسب زنی این اطمینان وجود دارد، که آینه ها به هیچ وجه از دیوار جدا نشود و در اثر برخورد دست و حتی با شدید ترین ضربه‌ها نمی‌شکنند.

۱۰- اگر به هر دلیلی یک یا چند عدد از آینه ها شکسته شود با توجه به نگهداری تمام نقشه‌ها در سرور آریا قابلیت تولید و تعویض آینه ها وجود دارد.

* توجه داشته باشید که مواد شوینده و یا آب روی لبه‌های آینه و درزهای بین آینه باقی نمانند که باعث خرابی آینه می‌شود