تاثیرات باور نکردنی آینه کاری مدرن روی دکوراسیون منزل

شاید در ابتدا قابل تصور نباشه برامون که آینه کاری مدرن تا چه حد میتونه تغییر دکور خونه رو برامون رقم بزنه؟ اما گفتنیه که در حقیقت آینه کاری دکوراتیو، ظرفیت های بسیار بالایی داره که به چندتا از اونها اشاره میکنیم.

اولین مورد اینه که آینه کاری تا حد بسیار زیادی میتونه فضای داخل منزل رو بزرگتر نشون بده. همه ما آسانسور سوار شدیم و میدونیم که داخل آسانسورها، همیشه آینه نصب میکنن. تا حالا از خودمون پرسیدیم که چرا همه آسانسورها بلا استثنا، آینه دارن؟ دلیلش کاملا واضحه. آینه باعث بزرگ تر نشون دادن فضای آسانسور میشه. و کمک میکنه که افراد در آسانسورها احساس بدی نداشته باشن. احساس هایی مثل تنگی نفس، فشار ذهنی، ترس از جای کوچک و غیره.

همین ترفند در منزل هم استفاده میشه و آینه کاری کمک میکنه که فضای خونه بزرگتر به نظر برسه. این ترفند دکوراسیونی، در تالارها و اماکن ورزشی هم استفاده میشه.

آینه کاری

آینه کاری برای هر متراژ و هر نقشه ای

فرقی نمیکنه که متراژ مکان مورد نظر ما چقدر باشه. صنعت شیشه آریا، با وجود طرحهای متنوعی که داره، میتونه برای همه مکانها با هر متراژی، آینه مناسب رو بسازه.

در مجموعه آریا قبل از تولید هرگونه محصول طراحی و آماده سازی نقشه انجام میگیره.

آینه کاری

رابطه مستقیم آینه کاری و نور بیشتر

دومین مورد اینه که آینه کاری باعث بازتاب مجدد نور در داخل فضا میشه و منزل ما رو پر نور تر نشون میده. این مورد خیلی میتونه مهم باشه. چرا که با توجه به نوع معماری های امروزی، به صورت طبیعی نور کمتری وارد خونه ما میشه. و طبیعتا ما مجبور هستیم از وسیله های مختلف برای نورپردازی فضاهامون استفاده کنیم. یکی ازوسایلی که میتونه نور بهتری رو برای منزل ما، رقم بزنه، استفاده از آینه کاری در دکوراسیون منزل هستش. مشاوران و تیم فنی نصب مجموعه آینه کاری آریا، آماده هستن تا به شما در انتخاب نوع آینه دکوراتیو و همچنین فضای مناسب نصب در منزل شما، مشاوره های لازم رو بدن.

یک مورد دیگه هم هست که به صورت غیر مستقیم در فضای خونه و نمای دکوراسیون منزل ما تاثیر میذاره. از اون جایی که آینه همه تصاویر رو به صورت واضح بازتاب میده، تمیز بودن یا کثیف بودنش در دید ما خیلی تاثیرگذاره. در واقع چون کثیف بودن آینه خیلی سریع به چشم میاد و تصاویر رو مخدوش میکنه، باید همیشه تمیز نگه داشته بشه. همین امر باعث میشه تا فضای خونه بهتر به چشم بیاد. و همه جای خونه به تبعیت از تمیزی آینه و شفاف بودنش، همیشه تمیز نگه داشته بشه.

همچنین اگر رنگ آینه ای که انتخاب میشه، متناسب بامواردی مثل نور، متراز و وسایل موجود باشه، قطعاخیلی تاثیرگذارتر میشه.

مکان یابی درست در انجام آینه کاری

درسته که آینه کاری مدرن خود به خود فضای دکوری رو خیلی عوض میکنه اما جانمایی آینه بسیارمهم و حیاتیه. چرا که یک انتخاب کارشناسی شده و خوب، میتونه تاثیر نصب آینه رو چند برابر کنه.

انواع مدل آینه کاری دکوراتیو، مناسب فضاهای مختلف منزل

میخوایم چندتا راهنمایی درانتهای این متن به شما بگیم که باعث میشه انتخاب بهتری درگزینش مکان نصب آینه داشته باشید.

  • اگر برای اتاقی که سرویس خواب داره، میخواید آینه انتخاب کنید، بهتره که آینه بالای سرویس خواب باشه. البته میتونید، یکی از دیوارهای طرفین رو هم انتخاب کنید.
  • اگر برای پذیرایی تون آینه انتخاب میکنید، جایگاه آینه بستگی به اندازه و نوع پذیرایی شما داره. برای پذیرایی های کوچک که معمولا مستطیلی هستن، بهتره که آینه انتهای پذیرایی قرار بگیره. این کار باعث میشه فضا بزرگتر جلوه پیدا کنه. اما اگر پذیرایی بزرگ باشه، بهتره که آینه کاری در وسط پذیرایی انجام بشه. مرکزیت داشتن آینه کاری خیلی مهمه که در یه مطلب جداگونه توی مجله آریا، بهش پرداختیم.
  • اگر آینه کاری شما، قراره نزدیک به پنجره انجام بشه، بهتره جایی نصب بشه که نور بهتری بگیره.
  • اگر منزل شما در ورودی خودش، راهرو داره، یه آینه قدی ساده میتونه فضای خیلی بهتری برای راهرو بسازه. این کار علاوه بر بزرگ کردن فضای راهرو، باعث ایجاد حس و حال بهتری هم میشه. ضمن این که نور رو هم بیشتر میکنه.

آبنه کاری

مشاوران مجموعه صنعت شیشه آریا، با تجربه زیاد خودشون میتونن شما رو به راحتی در این زمینه ها راهنمایی کنن. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که بهترین و کارآمدترین تغییر رو در دکوراسیون منزل تون ایجاد کنید.

شما میتونید در هر زمان از شبانه روز با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید. برای این منظور، میتونید به شماره مربوطه در واتس اپ پیام بدید.