چه زمانی برای تغییر دکوراسیون منزل مناسب است؟

اولین چیزی که هنگام ورود به هر خونه ای، نظرما رو جلب میکنه، دکوراسیون داخلی و طراحی اون خونه است. همه ما دوست داریم که دکوراسیون خونه مون رو بهتر کنیم و بهش تنوع بدیم. اما این سوال همیشه جزو اساسی ترین مسائل ما بوده که بالاخره، چه نکاتی برای تغییر دکوراسیون منزل مهم تره؟ پاسخ این سوال بستگی به موارد زیادی داره اما مهم ترین موارد، میتونه چند مساله زیر باشه.

تغییر دکوراسیون منزل

نکات مهمی که باید درباره تغییر دکوراسیون منزل بدانید!

اولین نکته مهم، مقدار هزینه انجام شده برای تغییر دکوراسیون خونه هستش، که طبیعتا همیشه دنبال کمترین هزینه هستیم. در یک مقایسه کوچیک بین آینه کاری مدرن با انواع دیگه ی تغییرات، می بینیم که هزینه آینه کاری به مراتب پایین تر از خیلی از مدل هاست.

دومین نکته که باید بهش اشاره بکنیم، بازه زمانی این تغییر دکوراسیون هستش. به عنوان نمونه، همه ما نو نوار کردن زندگی رو میداریم برای سه ماه پایانی سال و شب عید. اما خب خیلی ها هم هستن که از چند ماه زودتر تغییر دکوراسیون منزل شون رو شروع میکنن. این کار باعث میشه که به حجم بالای سفارشات شب عید نحورن و کارشون هم با دقت بیشتری پیش بره.

ماهم به شما پیشنهاد میکنیم که برای ثبت سفارش آینه کاری دکوراتیو، حتما در بازه های خلوت تر اقدام کنید. چرا که هم سرعت ثبت سفارش و ساخت آینه شما بیشتر میشه و هم تیم نصب آریا، زودتر میتونه آینه های شمارو نصب کنه.

تغییر دکوراسیون منزل

نکات مهم بعدی در تغییر دکوراسیون منزل

سومین موردی که باید بهش دقت بشه و خیلی مهمه؛ مقدار زمان مورد نیاز برای انجام این تغییراته. هرچقدر این تغییرات سریع تر انجام بشه، برای ما مطلوب تره و زودتر میتونه نتیجه خودشو توی خونه نشون بده. به عنوان مثال، بعضی تغییرات مثل عوض کردن کف پوش ممکنه حدود 2 هفته زمان ببره. خوبی نصب آینه های دکوراتیو اینه که در طولانی ترین حالت، بیشتر از 2 یا 3 ساعت زمان نمیخواد.

و اما مورد چهارم؛ میزان تر و تمیز اتفاق افتادن تغییر دکوراسیون هستش. طبیعتا اینجا هم مثل هر سه موردی که گفته شد، دوست داریم که کمترین حالت زحمت برای اهالی خونه اتفاق بیفته. اگر همون مثال کف پوش رو در نظر بگیریم، باید تمام وسایل خونه جمع بشه و کلی هم گرد و خاک و کثیفی داره. اما در اینجا هم باید بگیم که آینه کاری به هیچ وجه کثیف کاری نداره. و برای نصب، اصلا نیازی نیست که وسایل خونه را جمع کنیم.

برای تصدیق مورد سوم و چهارم، میتونید جزئیات و نحوه نصب آینه هارو در صفجه اینستاگرام یا آپارات مجموعه آریا، مشاهده کنید.

تغییر دکوراسیون منزل

مقایسه آینه کاری دکوراتیو در تغییر دکوراسیون منزل با دیگر مدل ها

اگر قیمت، زمان صرف شده و همچنین زحمات آینه کاری دکوراتیو رو با انواع دیگه ی تغییر دکوراسیون منزل مقایسه کنیم، به راحتی متوجه میشیم که تفاوت زیادی بین آینه کاری دکوراتیو با دیگر تغییرات دکوراسیون هستش.

با توجه به اینکه در آینه کاری دکوراتیو، همه موارد ذکر شده، میتونه برای ما با کمترین حالت ممکن رخ بده، تصمیم گیری ما رو برای تغییر دکوراسیون منزل خیلی ساده میکنه. وقتی هم ارزون در میاد، هم سریع انجام میشه و هم تر و تمیز و بدون درد سره.

 

با یک جانمایی و مکان یابی خوب و همچنین انتخاب یه طرح مناسب و مطابق با ویژگی های منزل تون، به راحتی میتونید یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی منزل خودتون بدید. تیم مشاوران صنعت شیشه آریا آماده هستن تا شمارو برای این تصمیم راهنمایی کنن.

تغییر دکوراسیون منزل

تغییر دکوراسیون منزل، ایجاد تنوع در منزل

به عنوان نکته نهایی، بایدبگیم که آینه کاری دکوراتیو میتونه تاثیر خیلی زیادی در تغییر دکوراسیون منزل شما داشته باشه. و همچنین تنوع و زیبایی زیادی به منزل شما ببخشه.

شما میتونید با استفاده از سبک آینه کاری مدرن، تغییرات بسیار زیادی رو در منزل تون ایجاد کنید. و از مزایای مختلفش بهره ببرید.

در مقاله زیر میتونید، ظرفیت های بالای آینه دکوراتیو رو مطالعه کنید.